Monday, December 12, 2011

adakah aku bersalah?

hurmmmmm jiwa kacau pulak malam2 ni.....aku  nak luahkan perasaan ku d blog ni...sbb blog ni la tempat aku meluahkan perasaan....sebenarnya aku pun x tau apa lagi yg di kehendakinya....bermacam2 aku buat tuk mengembirakannya...walaupun aku sakit tapi aku tetap tabah menempuhiny....sebb apa???sebab aku sayangkan dia....tp adakah sayang ku tu terbalas?ini la apa yg aku rasa skg ni...aku rasa seperti dia menjauhkan diri dari aku...aku tau aku tidak sempurna....aku tidak seperti lelaki yg dia harapkan...aku bukanlah seperti lelaki2 novel yg pernah di bacanya....aku tetap aku....terimalah aku seadany.....kalau aku ini tidak cukup baik buat mu.....aku pasrah dengan kehendak mu......banyak pahit telah ku telan....kata org dulu biar pahit di telan kemudian akan menemui manisny...tetapi aku cuma menelan pahit dan manisny aku belum merasa lagi sehingga aku balik ke sarang ku....selepas ni kami akan lebih jauh...so aku harap dia dapat menjaga diriny.....aku sedar siapa diri aku ni,,,,

0 comments:

Post a Comment